Utworzenie konta Tag Manager
Utwórz swoje pierwsze konto Tag Manager
Możesz utworzyć swoje pierwsze konto Tag Manager w 3 łatwych krokach, zajmie to nie więcej niż 4 minuty! Przede wszystkim musisz odwiedzić stronę Google Tag Manager. Możesz to zrobić za pomocą poniższego linku.
https://marketingplatform.google.com/about/tag-manager/
Teraz możesz wybrać przycisk Start for free (Rozpocznij za darmo).
Utwórz konto i swój pierwszy Kontener
Na tym etapie utworzymy konto wraz z Kontenerem w zaledwie kilka sekund. Najpierw należy wpisać nazwę firmy i wybrać swój kraj.
Możesz także zaznaczyć pole wyboru umożliwiające anonimowe udostępnianie danych firmie Google i jej partnerom. Służy to do anonimowych testów porównawczych. Zalecamy wybrać tę opcję.
Teraz możemy wybrać nazwę Kontenera oraz platformę docelową. Adres URL witryny można wprowadzić bez https:// lub http://. Możesz przejść do swojej witryny i skopiować adres URL z paska adresu.
W przypadku swojej witryny internetowej po prostu wybierz opcję Witryna internetowa.
Kliknij przycisk Utwórz, aby stworzyć pierwsze konto wraz z Kontenerem.
W ostatnim kroku należy zaakceptować Warunki korzystania z usługi. Aby to zrobić, zaznacz pole wyboru na końcu okienka i wybierz przycisk Tak.
Na kolejnej stronie pojawi się okienko z kodem Google Tag Manager. Górny kod jest tym głównym i powinien być zaimplementowany na Twojej stronie w nagłówku sekcji head. Jeśli nie potrafisz tego zrobić samodzielnie, możesz poprosić o pomoc programistę.
Jeśli natomiast zamknąłeś już okienko, możesz również znaleźć kod na pasku nawigacyjnym. Możesz kliknąć numer GTM-XXXXXX.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z agencją lub po prostu wyślij e-mail na adres info@datadriventool.com