Data Driven Tool dla firm

Data Driven Tool
dla firm

Cena narzędzia jest personalizowana w zależności od klienta, prowadzonej przez niego działalności i wysokości wydatków reklamowych.
Aby uzyskać wycenę proszę zarezerwować termin z naszym konsultatem.
  •  
Funkcje
FAQ

Konfiguracja może zawierać połączenie kodu śledzącego Facebook z Twoją stroną oraz implementacje kodów konwersji (do 3 Eventów Pixela Facebook). Usługa obejmuje również sprawdzenie i poprawne skonfigurowanie konta reklamowego oraz konta biznesowego Facebook. W ramach konfiguracji nasz specjalista ustawi również Twoją pierwszą zautomatyzowaną kampanię.

W tym momencie nie sprzedajemy narzędzia Data Driven Tool bez konfiguracji, ponieważ zależy nam, aby kampanie tworzone za pomocą Data Driven Tool przynosiły naszym klientom możliwie najlepsze rezultaty. Chcemy, aby nasi klienci nie tylko dobrze o nas mówili, ale nas również z chęcią polecali.

Najwyższą skuteczność tworzonych kampanii możemy zagwarantować jednak tylko w przypadku odpowiedniego wdrożenia klienta oraz prawidłowej konfiguracji jego konta reklamowego i skryptów śledzących na jego stronie lub w jego sklepie internetowym.

Przy odpowiedniej konfiguracji przeprowadzanej przez naszych specjalistów narzędzie Data Driven Tool jest bezobsługowe. Jedyne co należy robić to publikować wartościowe treści na Fanpage Facebook.

Jeżeli jednak chcesz używać kampanii Social Media dla wielu grup docelowych, aby za pomocą naszego narzędzia pozyskiwać np. nie tylko klientów, ale również pracowników, to zarezerwuj termin z naszym doradcą klienta.

Nasza aplikacja w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku rozwiązań pozwala nie tylko na automatyczne promowanie postów, (ponieważ to nie jest żadne specjalne usprawnienie), ale pozwala tworzyć kampanie, które są całkowicie mierzalne i optymalizowane na podstawie danych.

Generalnie, aby kampanie internetowe mogły być mierzalne, platformy reklamowe i platformy do analizy danych muszą być w stanie rozpoznać kiedy na stronie zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) W momencie, gdy platformy reklamowe rozpoznają takie działanie, pojawi się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod swoje cele biznesowe.

Przykładowo, chcąc pozyskiwać więcej zapytań przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, Data Driven Tool daje możliwość optymalizacji swoich kampanii bezpośrednio pod ten cel.

Do tej pory takie działanie możliwe było jedynie dla korporacji posiadających najlepszych specjalistów.
Z Data Driven Tool staje się to możliwe dla każdego.

Data Driven Tool umożliwia prowadzenie całkowicie mierzalnych i optymalizowanych na podstawie danych kampanii na Facebooku i Instagramie, oraz ich optymalizacje bezpośrednio pod wskazane przez klienta cele biznesowe.
Całkowicie automatycznie, na podstawie postów wrzucanych przez klienta na jego Fanpage na Facebooku.

Generalnie, aby kampanie internetowe mogły być mierzalne, platformy reklamowe i platformy do analizy danych muszą być w stanie rozpoznać kiedy na stronie zachodzi jakieś istotne biznesowo zdarzenie (takie jak np. wypełnienie formularza kontaktowego, zakup produktu itp.) W momencie, gdy platformy reklamowe rozpoznają takie działanie, pojawi się możliwość nie tylko dokładnej oceny skuteczności reklam, ale również używania systemu optymalizacji kampanii bezpośrednio pod swoje cele biznesowe.

Kampania zostanie ustawiona bezpośrednio z pomocą naszych specjalistów, a następnie będzie automatycznie optymalizowana pod wyznaczone cele biznesowe (takie jak, np. sprzedaż) bezpośrednio na podstawie danych napływających w czasie rzeczywistym ze strony internetowej.

Aktualizacja treści w kampanii może być przeprowadzana automatycznie na podstawie wrzucanych postów na Fanpage. Wystarczy zdefiniować z naszym specjalistom słowo kluczowe, które musi się znajdować w tekście posta, a następnie każdy post zawierający to słowo będzie automatycznie promowany. Jednak nie jest to porównywalne do zwykłej promocji posta na Facebooku. Kampania będzie optymalizowana bezpośrednio pod dany cel biznesowy i całkowicie mierzalna, tak aby stało się jasne, który post wygenerował dokładnie jaką konwersję (sprzedaż).

Jeżeli kampanie Facebook Ads nie działają, jest to najczęściej spowodowane tym, że reklamodawca nie korzystał z Pixela Facebooka oraz z optymalizacji na podstawie danych.

Nie posiadając na stronie Pixela Facebooka oraz, tak zwanych Eventów Pixela Facebooka, a prowadząc mimo tego kampanie na Facebooku lub Instagramie najczęściej zwyczajnie marnuje się budżet reklamowy. Bez tych rzeczy, kampanie nie tylko nie mogą być mierzalne i optymalizowane w czasie rzeczywistym na podstawie danych pochodzących bezpośrednio ze strony internetowej, ale również traci się możliwość prowadzenia remarketingu, czyli docierania z kampanią bezpośrednio do osób, którzy już kiedyś odwiedzili naszą stronę internetową.

W Data Driven Tool przygotowujemy dla Ciebie wszystkie konta i skrypty marketingowe w taki sposób, aby Twoje kampanie były nie tylko całkowicie mierzalne, ale aby również były skuteczne.

Aby można było skutecznie optymalizować kampanie reklamowe, algorytmy sztucznej inteligencji muszą być w stanie rozpoznawać kiedy na Twojej stronie zachodzi konwersja, czyli jakieś istotne zdarzenie, takie jak na przykład pozyskanie nowego klienta. Jeżeli dane narzędzie tego nie mierzy, to optymalizacja przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji również nie może być w pełni skuteczna.

Dlatego nasi specjaliści zadbają o to, aby Twoje kampanie reklamowe były całkowicie mierzalne i mogły być optymalizowane na podstawie danych bezpośrednio pod Twoje cele biznesowe.

Cena narzędzia jest personalizowana w zależności od klienta, prowadzonej przez niego działalności i wysokości wydatków reklamowych.
Aby uzyskać wycenę proszę zarezerwować termin z naszym konsultatem.
  •