google analytics logo

Utworzenie konta Google Analytics

Utwórz konto Google Analytics po raz pierwszy

Możesz bardzo łatwo utworzyć swoje pierwsze konto Analytics w nie więcej niż 5 minut. W tym celu należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami. Najpierw należy odwiedzić witrynę Google Analytics. Możesz to zrobić za pomocą poniższego linku.

https://analytics.google.com/analytics/web/provision/?pli=1&authuser=4#/provision

Teraz należy wybrać przycisk Rozpocznij pomiary.

google analytics

Najpierw należy wpisać nazwę firmy jako nazwę konta w polu pod Szczegółami konta.

Jeśli chcesz, możesz odznaczyć pola, ale nie jest to konieczne. Być może w przyszłości przyda Ci się wsparcie lub chcesz skorzystać z anonimowych testów porównawczych.

Następnie należy nacisnąć przycisk Dalej.

W następnym kroku należy wybrać, którego Google Analytics chcesz używać. Zalecamy korzystanie wyłącznie z Universal Analytics, ponieważ obecnie zapewnia on najdokładniejsze pomiary.

1. Wprowadź swoją witrynę pod nazwą usługi
2. Wybierz strefę czasową
3. Wybierz walutę
4. Wybierz Pokaż opcje zaawansowane
5. Aktywuj Universal Analytics. Wprowadź swoją domenę
6. Wybierz opcję Utwórz tylko usługę Universal Analytics
7. Wybierz Dalej

Następnie należy oznaczyć informacje o swojej firmie. Wybierz odpowiednie pola, a następnie przycisk Utwórz.

Zostają jedynie dwa kroki. W pierwszej kolejności należy zaakceptować Warunki korzystania z usługi i Warunki dotyczące danych. Zaznacz pola wyboru poniżej warunków, jeśli się zgadzasz, a następnie wybierz przycisk Akceptuję.

W ostatnim kroku możesz zadecydować, czy chcesz akceptować e-maile od Google. Polecam wybrać następujące dwie opcje:

  1. Sugestie dotyczące wydajności i aktualizacje
  2. Informacje zwrotne i testowanie


Gdy zdecydujesz, co chcesz wybrać, klinij przycisk Zapisz.

Dobra robota! Utworzyłeś swoje pierwsze konto Google Analytics.

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z agencją lub po prostu wyślij e-mail na adres info@datadriventool.com

Udostępnij ten post:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email