narzędzia marketing tracking

Dla agencji: jak utworzyć konto Google Ads dla swojego klienta

Jako agencja możesz samodzielnie utworzyć konto Google Ads dla swojego klienta. Aby to zrobić, należy mieć konto Menedżera, znane jako Moje Centrum Klienta (MCK). Aby dowiedzieć się, jak utworzyć konto Google Ad Manager, przeczytaj nasz wpis.

Najpierw zaloguj się na swoje konto Google Ad Manager pod adresem:
https://ads.google.com/intl/en/home/tools/manager-accounts/

google ads

W Przeglądzie konta Google Ads Manager  przejdź do Konta → Skuteczność i kliknij przycisk +.

Kliknij + Utwórz nowe konto.

 zone and the Currency in which your client will be paying Google with. Then, enter you’re client’s e-mail address and choose the permissions they should have. After you’re done, click Save and continue.

Następnie wypełnij formularz, podając Nazwę konta klienta, Typ, Kraj, Strefę czasową i Walutę, w której klient będzie się rozliczał z Google. Następnie wprowadź adres e-mail klienta i wybierz uprawnienia, które powinien mieć. Po zakończeniu kliknij Zapisz i kontynuuj.

Pomiń kroki na następnej stronie, klikając Anuluj.

Konto zostało utworzone, ale teraz Twój klient musi zalogować się na swoje konto e-mail, aby zaakceptować zaproszenie Google Ads i wprowadzić informacje rozliczeniowe oraz dane firmy.

Z naszego wpisu na blogu dowiesz się, jak ustawić informacje rozliczeniowe oraz dane firmy w Google Ads.

Udostępnij ten post:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email