Utwórz parametry UTM za pomocą UTM Builder dla profesjonalistów
To narzędzie umożliwia tworzenie prostych parametrów adresu URL do śledzenia kampanii za pomocą Analytics lub szablonu śledzenia Google.
Wersja standardowa dostępna tutaj.
Wpisz adres URL swojej witryny oraz informacje o parametrach
Wybierz typ parametrów
Wszystkie pola oznaczone czerwoną gwiazdą są obowiązkowe
*URL – Twoja domena, na przykład: https://TwojaDomena.pl
*Źródło kampanii – Twoje źródło, na przykład: Google, Bing, Facebook, Instagram, itp.
*Medium kampanii – Twoje medium, na przykład: CPC (costs per click), email, itp.
*Nazwa kampanii – Nazwa Twojej kampanii, na przykład: Wyprzedaz%20Swiateczna
Słowo kluczowe – Twoje słowo kluczowe, na przykład: czerwone%20buty
Treść kampanii – Treść Twojej kampanii, na przykład: Wariant%20Reklamy%201
Jeśli chcesz skorzystać z linku, możesz go skrócić za pomocą tego narzędzia: https://bitly.com/
Wybierz parametry szablonu śledzenia AdWords
*Źródło kampanii – Twoje źródło, na przykład: Google, Bing, Facebook, Instagram itp.
*Medium kampanii – Twoje medium, na przykład: CPC (costs per click), email, itp.
*Nazwa kampanii – Nazwa Twojej kampanii, na przykład: Wydrzedaz%20Swiateczna
Słowo kluczowe – Twoje słowo kluczowe, na przykład: czerwone%20buty
Treść kampanii – Treść Twojej kampanii, na przykład: Wariant%20Reklamy%201
Jeśli chcesz skorzystać z linku, możesz go skrócić za pomocą tego narzędzia: https://bitly.com/
Więcej informacji o parametrach śledzenia
W poniższej tabeli znajdziesz wszystkie informacje dotyczące parametrów śledzenia.
Źródło kampanii
|
Wymagane Użyj Przykład: |
Medium kampanii
|
Wymagane Użyj Przykład: |
Nazwa kampanii
|
Wymagane Użyj Przykład: |
Słowo kluczowe
|
Użyj Przykład: |
Treść kampanii
|
Użyj Przykład: |