ddt_blog_ad_account_pl

Jak dodać lub utworzyć konto reklamowe w Facebook Business Manager

Dodawanie konta reklamowego w Facebook Business Manager

Po utworzeniu swojej pierwszej strony na Facebooku, każdy użytkownik Facebooka automatycznie otrzymuje Konto Reklamowe powiązane z jego prywatnym profilem. Jeśli korzystałeś już z tego konta w celu promowania swoich postów lub prowadzenia kampanii, możesz połączyć je bezpośrednio z kontem firmowym, przechodząc do zakładki Ustawienia biznesowe na Facebooku → Konta → Konta reklamowe, klikając przycisk Dodaj i wybierając opcję Dodaj konto reklamowe, aby zacząć prowadzić profesjonalne kampanie.

Utworzenie konta reklamowego w Facebook Business Manager

Aby utworzyć nowe Konto Reklamowe, po kliknięciu przycisku Dodaj, wybierz opcję Utwórz nowe konto reklamowe.

UWAGA

Jeśli nie masz możliwości wybrania opcji Utwórz nowe konto reklamowe, prawdopodobnie jeszcze nie posiadasz żadnych wydatków reklamowych na swoim koncie prywatnym. W takiej sytuacji możesz połączyć swoje konto prywatne lub połączyć kartę z kontem prywatnym i wydać co najmniej 1 PLN, aby opcja Utwórz nowe konto reklamowe stała się dostępna.

Potrzebujesz pomocy?

Bez względu na to, czy korzystasz z Google Tag Manager, czy z zupełnie innego systemu, możemy skonfigurować dla Ciebie wszystkie ustawienia oraz pomóc Ci ustawić swoją pierwszą, optymalizowaną na podstawie danych kampanię reklamową na Facebooku za pomocą narzędzia Data Driven Tool.

UDOSTĘPNIJ TEN POST:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email