ddt_blog_googlesignals_pl

Jak aktywować Google Signals w Google Analytics

Google Signals pomoże Ci lepiej poznawać klientów na różnych urządzeniach dzięki danym logowania w usługach Google. Oprócz uaktualnienia obecnych opcji Funkcji reklamowych zapewnia również nowe możliwości na różnych urządzeniach, więcej statystyk dzięki danym od Google, a także wszystkie dotychczasowe Funkcje reklamowe.

Aktywacja Google Signals w Google Analytics

Pierwsza metoda

Aktywacji Google Signals w Google Analytics można dokonać jednym kliknięciem. Jedyne, co należy zrobić, to przejśść do strony Google Analytics i zalogować się na swoje konto.

Następnie z menu po lewej stronie przejść do Odbiorcy → Różne urządzenia → Pokrywanie się urządzeń

Na tej stronie kliknij Dalej.

Druga metoda

Inną metodą aktywacji Google Signals w Google Analytics jest kliknięcie ikonki Administracji w lewym dolnym rogu, a następnie, w sekcji Informacje o śledzeniu przejście do Gromadzenia danych.

Kliknij przycisk WYPRÓBUJ przy wiadomości, która pojawi się u góry.

Na końcu kliknij DALEJ.

To wszystko! Teraz będziesz w stanie naprawdę zrozumieć swoich klientów.

Udostępnij ten post:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email