Jak zaimplementować Pixel Facebooka i Eventy Pixela Facebook?
Jak stworzyć Pixel Facebooka
Zanim będziesz mógł zaimplementować Pixel Facebooka i Eventy Pixela Facebook, należy utworzyć Pixel Facebooka. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
1. Przejdź do Menedżera zdarzeń.
2. Kliknij Połącz źródła danych z menu po lewej stronie.
3. W okienku Utwórz nowe źródło danych wybierz Internet i kliknij przycisk Połącz.
4. Następnie wybierz Piksel Facebooka i ponownie kliknij Połącz.
5. Na kolejnej stronie kliknij Continue.
6. Wpisz nazwę Pixela oraz adres URL swojej strony, aby sprawdzić swoją witrynę pod kątem łatwych opcji konfiguracji. Następnie kliknij Kontynuuj.
Implementacja Pixela Facebooka i Eventów Pixela Facebooka
Google Tag Manager
Jeśli używasz Google Tag Manager, wszystkie skrypty powinny być zapisywane bezpośrednio na Twoim koncie Google Tag Manager.
WordPress
Jeśli korzystasz z WordPressa, chcielibyśmy polecić naszą wtyczkę do trackingu dla prostego, optymalizowanego na podstawie danych, mierzalnego marketingu internetowego.
Shopware
Jeśli używasz Shopware, chcielibyśmy polecić tę wtyczkę.
Shopify
Dla użytkowników Shopify ta wtyczka natomiast będzie spełniała wszystkie wymagania.
Uważaj jednak, jeśli chcesz, aby Twoja witryna była zgodna z RODO, ponieważ w takim wypadku skrypty takie jak te powinny być połączone bezpośrednio z Cookie banerem.
Można zamówić zarówno Cookie baner, jak i konfigurację Pixela Facebooka bezpośrednio od naszych specjalistów.
Kliknij tutaj, aby zamówić naszą usługę konfiguracji kont i skryptów.
Skontaktuj się z nami, aby zamówić konfigurację skryptów dla Cookie banera (tylko dla klientów, którzy już wcześniej skorzystali z naszej usługi konfiguracji)
Potrzebujesz pomocy?
Bez względu na to, czy korzystasz z Google Tag Manager, czy z zupełnie innego systemu, możemy skonfigurować dla Ciebie wszystkie ustawienia oraz pomóc Ci ustawić swoją pierwszą, optymalizowaną na podstawie danych kampanię reklamową na Facebooku za pomocą narzędzia Data Driven Tool.