ddt_blog_fb_pixel

Jak zaimplementować Pixel Facebooka i Eventy Pixela Facebook?

Jak stworzyć Pixel Facebooka

Zanim będziesz mógł zaimplementować Pixel Facebooka i Eventy Pixela Facebook, należy utworzyć Pixel Facebooka. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:

1.  Przejdź do Menedżera zdarzeń.

2.  Kliknij    Połącz źródła danych z menu po lewej stronie.

3.  W okienku Utwórz nowe źródło danych wybierz Internet i kliknij przycisk Połącz.

4.  Następnie wybierz Piksel Facebooka i ponownie kliknij Połącz.

5.  Na kolejnej stronie kliknij Continue.

6.  Wpisz nazwę Pixela oraz adres URL swojej strony, aby sprawdzić swoją witrynę pod kątem łatwych opcji konfiguracji. Następnie kliknij Kontynuuj.

Implementacja Pixela Facebooka i Eventów Pixela Facebooka

Google Tag Manager

Jeśli używasz Google Tag Manager, wszystkie skrypty powinny być zapisywane bezpośrednio na Twoim koncie Google Tag Manager.

WordPress

Jeśli korzystasz z WordPressa, chcielibyśmy polecić naszą wtyczkę do trackingu dla prostego, optymalizowanego na podstawie danych, mierzalnego marketingu internetowego.

Shopware

Jeśli używasz Shopware, chcielibyśmy polecić tę wtyczkę.

Shopify

Dla użytkowników Shopify ta wtyczka natomiast będzie spełniała wszystkie wymagania.

Uważaj jednak, jeśli chcesz, aby Twoja witryna była zgodna z RODO, ponieważ w takim wypadku skrypty takie jak te powinny być połączone bezpośrednio z Cookie banerem.

Można zamówić zarówno Cookie baner, jak i konfigurację Pixela Facebooka bezpośrednio od naszych specjalistów.

Kliknij tutaj, aby zamówić naszą usługę konfiguracji kont i skryptów.

Skontaktuj się z nami, aby zamówić konfigurację skryptów dla Cookie banera (tylko dla klientów, którzy już wcześniej skorzystali z naszej usługi konfiguracji)

Potrzebujesz pomocy?

Bez względu na to, czy korzystasz z Google Tag Manager, czy z zupełnie innego systemu, możemy skonfigurować dla Ciebie wszystkie ustawienia oraz pomóc Ci ustawić swoją pierwszą, optymalizowaną na podstawie danych kampanię reklamową na Facebooku za pomocą narzędzia Data Driven Tool.

UDOSTĘPNIJ TEN POST:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email