ddt_blog_permissions_tagmanager

Google Tag Manager: jak uzyskać uprawnienia administratora

Przyznawanie uprawnień administratora w Google Tag Manager

Ręczne przyznawanie agencji uprawnień do konta Google Tag Manager klienta zwykle nie jest wymagane, ponieważ narzędzie Data Driven Tool robi to automatycznie. Dzieje się tak, gdy klient łączy swoje konto narzędzia Data Driven Tool z agencją podczas wpisywania identyfikatora agencji tuż przed połączeniem kont marketingowych podczas konfiguracji. W tym momencie adres e-mail Google Tag Manager, który agencja wprowadziła na swoim koncie Data Driven Tool w zakładce Ustawienia → Konfiguracja (zobacz zrzut ekranu poniżej), automatycznie otrzymuje uprawnienia administratora do konta Google Tag Manager klienta.

Jeśli z jakiegoś powodu agencja musi ręcznie uzyskać uprawnienia administratora do konta Google Tag Manager klienta, klient może wykonać następujące kroki:

Zalogować się na swoje konto Google Tag Manager.

Przejść do zakładki Administracja. Sprawdzić, czy znajdują się na właściwym koncie oraz w prawidłowym kontenerze. Następnie w obszarze Kontener kliknąć Zarządzanie użytkownikami.

W Uprawnieniach dotyczących kontenera kliknąć + w prawym górnym rogu i wybrać Dodaj użytkowników.

Wpisać adres e-mail agencji, nadac wszystkie uprawnienia i kliknąć Zaproś.

W ten sposób, agencja uzeska pełny dostęp do konta Google Tag Manager klienta.

Udostępnij ten post:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email