Przedstawiciel handlowy
z doświadczeniem w Call Center

Szukamy Przedstawiciela handlowego do pracy w startupie.

Miejsce pracy:  Kraków

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczne oraz mailowe pozyskiwanie nowych klientów
  • Koordynacja oraz przygotowywanie ofert handlowych
  • Planowanie, organizacja oraz zarządzanie procesami sprzedaży
  • Obsługa aktualnych klientów firmy

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym (najlepiej Call Center)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Orientacja na wyniki
  • Uumiejętność budowania trwałych relacji biznesowych
  • Umiejętność analizy i syntezy danych, wyciągania wniosków
  • Odporność na stres
  • Umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków
  • Efektywne komunikowanie się
  • Gotowość do podróży służbowych

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i prowizje
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Środowisko pracy bazujące na konsekwentnej realizacji celów, współpracy i otwartości na nowe rozwiązania

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aplikuj na to stanowisko, jeżeli chcesz pracować w szybko rozwijającej się firmie posiadającej klientów z całego świata, w której będziesz mógł/mogła się rozwijać.

Aplikuj!

Aby aplikować wypełnij poniższy formularz lub napisz do nas na: info@datadriventool.com