ddt_blog_permissions_googleanalytics

Google Analytics: jak uzyskać uprawnienia administratora

Przyznawanie uprawnień administratora w Google Analytics

Ręczne przyznawanie agencji uprawnień do konta Google Analytics klienta zwykle nie jest wymagane, ponieważ narzędzie Data Driven Tool robi to automatycznie. Dzieje się tak, gdy klient łączy swoje konto z agencją w Data Driven Tool podczas wpisywania identyfikatora agencji tuż przed połączeniem kont marketingowych podczas konfiguracji. W tym momencie adres e-mail Google Analytics, wprowadzony przez agencję na swoim koncie Data Driven Tool w zakładce Ustawienia → Konfiguracja (zobacz zrzut ekranu poniżej) automatycznie otrzymuje uprawnienia administratora na koncie Google Analytics klienta.

Jeśli z jakiegoś powodu agencja musi ręcznie uzyskać uprawnienia administratora do konta Google Analytics klienta, klient może wykonać następujące kroki:

Zalogować się na swoje konto Google Analytics.

Przejść do zakładki Administacja w lewym dolnym rogu.

Upewnić się, że znajdują się w karcie ADMINISTACJA. Wybrać konto, któremu chcą nadać uprawnienia w obszarze Konto i kliknąć Zarządzanie dostępem do konta.

W Uprawnieniach dotyczących konta kliknąć + w prawym górnym rogu i wybrać Dodaj użytkowników.

Wpisać adres e-mail agencji, nadać wszystkie uprawnienia i kliknąć Dodaj.

W ten sposób, agencja otrzyma pełny dostęp do konta Google Analytics klienta.

Udostępnij ten post:
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email