Google Ads: jak uzyskać uprawnienia administratora
Pierwsza metoda: Połącz klienta z Twoim kontem Google Ads
Jeśli Twój klient nie posiada jeszcze konta Google Ads, najwygodniej jest połączyć go samodzielnie z kontem menedżerskim agencji, poprzednio znanym jako Moje Centrum Klienta (MCK).
Aby dowiedzieć się, jak utworzyć konto Google Ad Manager, przeczytaj nasz przewodnik.
Po pierwsze, zaloguj się do swojego konta Google Ad Manager tutaj:
Z panelu głównego swojego konta Google Ads Manager przejdź do zakładki Konta → Skuteczność i kliknij przycisk +.
Kliknij + Połącz istniejące konto.
Następnie poproś klienta o ich identyfikator konta, wpisz go w polu tekstowym, a następnie kliknij Wyślij próbę.
Klient może znaleźć swój identyfikator konta w swoim koncie Google Ads w prawym górnym rogu.
Twój klient będzie musiał zalogować się na swój adres e-mail i kliknąć przycisk Zaakceptuj prośbę.
Druga metoda: poproś klienta, aby udzielił Ci pozwolenia
Z drugiej strony, jeśli Twój klient posiada już konto Google Ads, może w prosty sposób połączyć je z kontem MCK Twojej agencji w kilku prostych krokach. Aby to wykonać, klient powinien:
Zalogować się do swojego konta Google Ads.
Przejść do zakładki Narzędzia i ustawienia → Dostęp i zabezpieczeństwo, a na następnej stronie kliknąć ikonę +.
Wpisz adres e-mail agencji, zaznacz Administrator i kliknij przycisk Wyślij zaproszenie.
W ten sposób, agencja otrzyma pełny dostęp do konta Google Ads klienta.